صفحه اصلی / رپرتاژ آگهی و تبلیغات در بازاریابی آنلاین وبسایت ها

رپرتاژ آگهی و تبلیغات در بازاریابی آنلاین وبسایت ها

  اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۸  

رپرتاژ آگهی و تبلیغات در بازاریابی آنلاین وبسایت ها گام دوم شما بعد از طراحی سایت است. مهمترین اصل در تولید رپرتاژ آگهی دقت در طبقه بندی مطالب و سایت های ارائه دهنده آگهی میباشد.

درج اگهی رپرتاژ در سایت های مختلف میتواند بجای نفع به ضرر شما باشد. بنابراین باید هنگام تهیه و ایجاد آگهی رپرتاژ دقت کافی داشته باشید.

از آنجا که سایت های پذیرنده آگهی رپرتاژ رایگان نیستند. شما نمیتوانید اشتباه خود را گردن آنها بی اندازید.

برای تولید یک آگهی رپرتاژ حرفه ای به ادامه مطالب دقت کنید و یا

درصورت تمایل به خرید آگهی رپرتاژ با کمترین قیمت و بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید:

۸۵    ۴۴   ۴۱۹ ۰۹۲۲

  • آگهی رپرتاژ خود را براساس کالای پر مخاطب خود ایجاد کنید.
  • متن آگهی رپرتاژ را بصورت CALL TO ACTION بنویسید و از مشتری بخواهید کالا و یا خدمات را بخرد و یا به شما زنگ بزند.
  • صفحه فرود محصول باید به مشتری امکان خرید بدهد. در صفحه محصول بی جهت مشتری را معطل نکنید.
  • صفحه توضیحات محصول را ایجاد و در صفحه محصول دکمه ای برای آن ایجاد کنید. اینکار کمک می کند که مشتریان بلفعل زمان بیشتری در سایت بمانند و درصد بیشتری از آنها به مشتری بلقوه تبدیل شوند.

 

آگهی رپرتاژ

رپرتاژ آگهی و تبلیغات در بازاریابی آنلاین را در کدام وبسایت ها انجام دهیم

  • همآهنگی سایت با محتوای مد نظر شما
  • عدم وجود بازار یکسان میان شما و سایت آگهی دهنده با وجود اشتراک محتوا، مثال عکاسی و گرافیک محتوای مشابه دارند ولی بازار مشترک ندارند.
  • سایت هایی که بازدید دارند را برای آگهی دادن انتخاب کنید.
  • سایت هایی که لینک خروجی کمتری دارند را برای آگهی دادن انتخاب کنید.
  • آگهی خود را بصورت تبلیغاتی درج کنید.
  • از عکس و ویدئو در آگهی ها غافل نشوید.

Categorised in: