چطور رتبه ۱ گوگل باشید

  مرداد ۲۹, ۱۳۹۷  

برای رتبه ۱ گوگل شما راهکارهای زیادی دارید. اما موثرترین آنها یک چیز است.

ترافیک بالاتری از رقبای خود داشته باشید.

چطور ترافیک بهتری از رقبای خود داشته باشیم

سوال:
آیا واقعاً نیاز به مخاطب بیشتر در سایت خود داریم؟

پاسخ این سوال را با یک سوال میدهیم:
آیا شما مراجعه بیشتر، مشتری بیشتر، خریدار بیشتر، طرفدار بیشتر میخواهید؟
قطعاً جواب شما یک کلمه است: بله.
در غیر این صورت شما اصلا یک سایت ایجاد نمی کردید.
همه ما میدانیم که برای موفقیت در تجارت آنلاین نیاز به مخاطب بیشتر در سایت خود داریم.
سوال اصلی این است که این مخاطب را چگونه به سایت خود جذب کنیم.
عوامل بازاریابی متعددی وجود دارند. شما بر روی کدامیک از این عوامل فکوس و تمرکز خواهید کرد؟
Neilpatel نیل پتل به عنوان مدیر و بنیانگذار یک شرکت سئو موفق میگوید گوگل برای رتبه سایت ها بیش از ۲۰۰ عامل مختلف را مورد سنجش قرار میدهد.
سوال: کدام یک از این عوامل از اهمیت بیشتری برخوردارند.
آیا ما باید روی تمام این ۲۰۰ عامل تمرکز کنیم؟
آیا چنین کاری اصلاً ممکن است؟
قطعاً برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک تمرکز بر روی هر ۲۰۰ عامل موفقیت در سئو ممکن نیست.
Neilpatel نیل پتل اسکرین شاتی از وضعیت ترافیک سایت خود را با ما به اشتراک گذاشته تا به کمک آن به این سوال پاسخ دهد که کدامیک از عوامل سئو از دیگر عوامل مهمتر اند؟

چطور رتبه 1 گوگل باشید

 

در ادامه تصویر ترافیک سایت او بعد از یک سال را مشاهده میکنید:

رتبه یک گوگل با آریا کد

 

همانطور که مشاهده می کنید در عرض یک سال ترافیک سایت به بیش از ۱۹۳% افزایش یافته است.
کافیست که واژه online marketing را در گوگل جستجو کنید و خواهید دید که اولین لینک بدون تبلیغات گوگلی متعلق به سایت neilpatel است.
ما در این مقاله راز این موفقیت بزرگ را از زبان neilpatel نیل پتل با شما درمیان خواهیم گذاشت.
تنها راز این موفقیت شگفت انگیز ترافیک بالای سایت است.
خیلی ها تصور میکنند که سئو یک کار جادویی است.
آنها صدها و هزاران مقاله آماده می کنند و در سایت میگذارند.
لینک تولید می کنند.
آنها هزاران روش عجیب برای فریب گوگل بلد هستند.
ولی سئو یک جادو نیست. اگر هم باشد تنها یک راز دارد. و آن راز این است که ما نمیدانیم مخاطب چه میخواهد.
بنابراین ابتدا سایت خود را با کالا و محتوایی که فکر می کنیم مخاطب ممکن است بخواهد پر می کنیم.
ویترین ما مخاطبانی را به سایت جذب می کند. ما بیشترین کالایی را که فروخته شده رصد می کنیم. دلایل برتری آن را می سنجیم و سعی می کنیم کالاهای دیگر را به همان کیفیت برسانیم.
ولی مهمترین کار این است که همان کالایی که مخاطب میخواهد را بیشتر و بیشتر در اختیار او قرار دهیم.
این مراحل را در سایت خود انجام دهید.
ادامه این مقاله بزودی اضافه خواهد شد.

Categorised in: