صفحه اصلی / راهکارهای سئو که در سال ۲۰۱۹ اهمیت بالایی دارند

راهکارهای سئو که در سال ۲۰۱۹ اهمیت بالایی دارند

  مرداد ۲۹, ۱۳۹۷  

به کارگیری Featured Snippets ، رتبه صفر گوگل،  یکی از عواملی است که میتواند کاربر زیادی را از سوی گوگل به سوی سایت شما هدایت کند.

اگر شما سایت خود و یا سایت مشتریانتان را بهینه سازی می کنید.

استفاده از این ابزار کمک زیادی به شما خواهد کرد.

Featured Snippets رتبه صفر گوگل چیست؟

همانطور که میدانید سایت های زیادی برای دریافت رتبه ۱ گوگل باهم رقابت می کنند.

ولی گوگل یک رتبه بالاتر به نام رتبه صفر هم دارد.

رتبه صفر معمولاً به یکی از سایت هایی که در نتایج جستجو نشان داده شده تعلق میگیرد.

بنابراین در اغلب موارد  اگر برای عبارت جستجو شده، سایت شما در رتبه صفر قرار داشته باشد. شما در صفحه نتایج جستجو دوبار ظاهر خواهید شد.

راهکارهایی برای دستیابی به این رتبه وجود دارد که در اینجا تیتر وار با برخی از آنها آشنا می شویم.

  • داشتن محتوای مخاطب پسند و پر بازدید.
  • داشتن محتوای مفید و خلاصه برای استفاده سریع
  • راحتی مطالعه مطالب با کمک لیست ها و…

بعد از این مقدمه به سراغ سوال اصلی برویم.

 

راهکارهای سئو در سال 2019

 

راهکارهای طلایی سئو که در سال ۲۰۱۹

در این بخش به بررسی تاکتیک هایی خواهیم پرداخت که رتبه سایت شما را در سال ۲۰۱۹ همچنان بالا نگه دارند.

در این مسیر همواره توجه و تمرکز خود را بر روی جذب بیشترین مخاطب حفظ خواهیم کرد.

سئو و جستجوی گوگل، ابزار ما برای جذب مخاطب هستند.

شناخت کاربر و هدف او در سئو

کاربر شما امسال به چه نوع محتوایی توجه نشان میدهد.

بیشتر متن میخواند؟

 عکس تماشا می کند؟

 ویدئو می بیند؟

به صدا گوش میدهد؟

اگر مخاطب شما فیلم های کوتاه را به متن های بلند ترجیح میدهد. بجای تولید محتوای متنی برای او محتوای ویدئویی تولید کنید.

هنگامیکه کاربر عبارتی را در گوگل جستجو کرده است. شما باید خود را بجای او بگذارید و سریعترین پاسخ را به ساده ترین روش در اختیارش قرار دهید.

علایق،  نظرات و تمایلات کاربرانتان بسیار سریعتر از آنچه تصور می کنید تغییر می کند.

اگر محتوای شما فوق العاده بهینه سازی شده باشد. ولی مخاطب شناسی درستی نداشته باشد. متاسفانه کاربران زیادی را جذب نخواهد کرد.

یک سایت با رتبه بالا، یک سایت با مخاطب بیشتر است.

اگر سایت شما بتواند مخاطبانتان را راضی نگهدارد. گوگل و مخاطبان به این هنر شما پاداش خواهند داد.

به خاطر داشته باشید که امروزه نتایج جستجو با توجه به هدف کاربران متفاوت خواهد بود. بنابراین اهمیت اول در سئو به قصد و نیت کاربر از جستجو عبارت باز میگردد.

هنگام تولید محتوا بیشترین توجه خود را بر روی خواست مخاطب بگذارید. کاربر با جستجوی عبارت به صفحه ای از سایت شما منتقل شده است. محتوای شما باید به آن خواسته پاسخی مناسب دهد.

هنگامیکه میخواهید محتوا تولید کنید. به خواسته مخاطب توجه داشته باشید. محتوا را برای کالایی تولید کنید که مخاطب بیشتری دارد.

کاربران چگونه خواسته های خود را در گوگل جستجو  میکنند؟ پاسخ این سوال باید راهنمای شما در تولید محتوا باشد.

اگر چند نتیجه جستجوی اول در گوگل، حاوی اطلاعات مورد نظر شما نباشد چه می کنید؟ قطعاً شما  نیز با کلمه کلیدی متفاوتی به جستجو می پردازید.

امروزه دیگر لازم نیست به یکسان بودن عنوان با کلمه جستجو فکر کنید. امروز باید از خود بپرسید آیا محتوا شما پاسخ درخواست مخاطب در جستجوی گوگل هست یا خیر؟

میخواهید در سئو از رقبا پیشی بگیرید؟ کافیست سوالاتی آتی مخاطبانتان را حدس زده و به آنها پاسخ دهید.

فراتر از جستجوی گوگل عمل کنید

کاربران شما امروزه فقط از گوگل،  برای رسیدن به نتایج دلخواه استفاده نمی کنند.

چه تعداد از کاربران محصول شما، آن را در دیجی کالا و یا بامیلو جستجو می کنند؟

چه تعداد از کاربران  نرم افزار شما بدنبال آن در بازار خواهند گشت؟

سئو فرایند بازاریابی در دنیای دیجیتال است. اگر کاربران به بازاری علاقه وافر دارند کالای شما باید در آن بازار عرضه شود.

بازارهای سنتی مانند جستجوی گوگل را نمیتوان از دست داد ولی نباید از بازارهای جدید نیز غافل شد.

Categorised in: